U maakt gebruik van een oude browser. Update uw browser om optimaal gebruik te maken van uwv.nl.

Spelregels voor geluidsopname bij UWV

U heeft een gesprek met een UWV-medewerker op kantoor. Bijvoorbeeld met een werkcoach, arbeidsdeskundige of verzekeringsarts. U mag dan een geluidsopname maken als u akkoord gaat met de spelregels die hiervoor gelden. U kunt dan alle informatie die u in het gesprek kreeg, thuis nog eens rustig terugluisteren.

De spelregels voor het maken van een geluidsopname

Wilt u een geluidsopname maken? Dan zijn dit de regels:

  • U geeft zelf aan, voordat het gesprek begint, dat u het gesprek wilt opnemen.
  • De geluidsopname is alleen voor eigen gebruik. Publiceren of delen via internet of social media is niet toegestaan.

Kunt u niet akkoord gaan met onze spelregels? Dan vindt het gesprek wel plaats, maar mag u geen geluidsopname maken.

Soms mag u geen geluidsopname maken

U mag geen geluidsopname maken in de volgende situaties:

  • Als er een derde persoon aan het gesprek deelneemt die geen toestemming geeft voor de opname.
  • Als het om een mediationgesprek gaat. Dan mag u alleen een geluidsopname maken als alle betrokkenen daarmee instemmen.
  • Als er sprake is van een verhoor door een opsporingsambtenaar.
  • Als u zich eerder niet aan deze regels heeft gehouden.

Heeft u nog vragen?

Heeft u na het lezen nog vragen? Neem dan contact op met UWV Telefoon Werknemers via 0900 - 9294 (u betaalt een starttarief van 4,5 cent en daarna 4 cent per minuut, plus uw gebruikelijke belkosten).

Klantenservice

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Wij helpen u graag!

Klantenservice
Terug naar boven

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten