Bent u geen zakelijke gebruiker en heeft u een vraag over Mijn UWV? Bekijk dan de veelgestelde vragen over Mijn UWV.

Bent u een zakelijke gebruiker en kunt u geen bestanden uploaden op Mijn Gegevensdiensten? In de handleiding ‘Hoe lever ik mijn vraagbestand aan?’ staat hoe u bestanden kunt uploaden. De handleiding staat bij de productinformatie op Mijn Gegevensdiensten, na het aanklikken van de button ‘uploaden’. Kunt u nog steeds niet uploaden? Stuur dan een e-mail met een schermprint van de foutmelding naar gegevensdiensten@uwv.nl. Wij zoeken uit wat het probleem is en nemen contact met u op.

Let op: als u ons een e-mail stuurt, zet dan geen persoonlijke informatie in uw bericht. Mail ons met het verzoek om contact met u op te nemen. Wij mailen u dan terug met een bericht dat beveiligd is met Zivver. Als u hierop reageert, dan is uw antwoord ook beveiligd. 

Lees meer over Beveiligd mailen met UWV via Zivver.