Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen.
Bij storingen
Wij doen ons best om storingen bij Mijn Gegevensdiensten te voorkomen. Is er toch een storing? Bel dan met Gegevensdiensten via 020 - 687 24 00 op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. We proberen de storing zo snel mogelijk op te lossen.
Bij vragen
Als u andere vragen heeft, kunt u op de volgende manieren contact opnemen:
- Bel Gegevensdiensten via 020 - 687 24 00 op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Houd uw relatienummer bij de hand, dan kunnen we u sneller helpen.
- Stuur een e-mail naar uw contactpersoon bij Gegevensdiensten.
- Stuur een brief naar:
UWV Gegevensdiensten
Postbus 58015
1040 HA Amsterdam
Bij klachten
Wij gaan graag met u in gesprek als u problemen ervaart met een levering. Of als u niet tevreden bent over de diensten of producten van Gegevensdiensten. Bieden wij niet de oplossing die u verwacht? Dan kunt u een klacht indienen. Dien deze klacht dan in als ‘werkgever’.
Vermeld bij een klacht altijd de volgende gegevens:
- Uw loonheffingennummer. Dit is het nummer waarmee uw organisatie de aangifte loonheffingen doet.
- Uw relatienummer voor Gegevensdiensten. U vindt het relatienummer in uw leveringsovereenkomst.