Om niet-integer handelen bij ons te melden, kunt u ons bellen of een brief sturen.
U kunt op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur bellen met telefoonnummer 088 - 898 62 45 (lokaal tarief – belkosten zijn afhankelijk van uw telefoonaanbieder).
Als u per post een melding wilt doen, stuur dan een brief naar:
Klachtenservice UWV Bureau Integriteit
Postbus 58071
1040 HB AMSTERDAM
Nadat wij uw melding hebben ontvangen, volgen er 3 stappen:
U kunt een klacht indienen als u het niet eens bent met de uitkomst van het onderzoek door Bureau Integriteit. Of als u ontevreden bent over het contact met een medewerker van dit bureau.
Heeft u een klacht over Bureau Integriteit van UWV? Stuur dan een brief naar:
UWV
T.a.v. Bestuurszaken
Mevr. I.D. Vroomans MSc, hoofd Bureau Integriteit
Postbus 58285
1040 HG Amsterdam
Geef in uw brief in elk geval antwoord op deze vragen:
Nadat u uw klacht over Bureau Integriteit heeft ingediend, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Daarna zijn er 2 stappen:
In de beslissing staan de volgende zaken:
Bent u het niet eens met de afhandeling van de klacht door het hoofd van Bureau Integriteit? Dan kunt u via een brief een klacht indienen bij de directie van UWV:
T.a.v. Bestuurszaken
Mevrouw J. Boer, directeur Bestuurszaken
Postbus 58285
1040 HG Amsterdam
Wij streven naar de hoogste mate van integriteit. Onze klanten moeten erop kunnen vertrouwen dat onze medewerkers correct omgaan met alle informatie die zij mogen inzien en verwerken. En dat onze medewerkers geen misbruik maken van hun positie.
U leest de afspraken over hoe wij binnen UWV willen werken in de Gedragscode UWV. Al onze medewerkers moeten zich aan deze gedragscode houden.
Wilt u meer lezen over het melden van niet-integer gedrag of ander ongewenst gedrag bij UWV? Bekijk dan de UWV Meldregeling van ons Bureau Integriteit.