Documenten opsturen: online of via de post

Soms vragen wij u om meer informatie. Dit doen wij altijd met een brief.

U kunt informatie op 2 manieren naar ons opsturen:

  • Online: log in op Mijn UWV. Nadat u op Mijn UWV bent ingelogd, leest u hoe u documenten kunt uploaden.
  • Per post: stuur de documenten in een gesloten envelop naar het adres bovenaan de brief die u van ons ontvangen heeft, ter attentie van de afdeling Bezwaar & Beroep. Zet op elk document ons kenmerk. Dit kenmerk staat bovenaan de brief. Vergeet niet een postzegel te plakken op de envelop.

Losse informatie opsturen

Wilt u ons losse informatie opsturen, bijvoorbeeld uw antwoord op een vraag die wij hebben gesteld? Zet die informatie dan zoveel mogelijk bij elkaar in een Word-document (of een ander type tekstbestand).

Formulieren opsturen

Als wij willen dat u een formulier invult en opstuurt, dan vindt u dat formulier als bijlage bij de brief. Wilt u het formulier liever online versturen dan kunt u het downloaden via het formulierenoverzicht.

Medische gegevens? Altijd via de post

Medische gegevens kunt u vanwege uw privacy niet uploaden via Mijn UWV. Als u deze gegevens naar ons wilt opsturen, doe dat dan altijd per post in een gesloten envelop, ter attentie van de afdeling Bezwaar & Beroep. Ons adres staat bovenaan de brief. Zet op elk document ons kenmerk. Dit kenmerk staat bovenaan de brief. Vergeet niet een postzegel te plakken op de envelop.