Klant aan het woord

Het Pensioenfonds Horeca & Catering heeft zijn bedrijfsvoering aangepast op de samenwerking met Gegevensdiensten. Het PH&C gebruikt de gegevens die het krijgt optimaal.

‘Goede dienstverlening en minder administratieve lasten voor werkgevers.’

Het Pensioenfonds Horeca & Catering (PH&C) is afnemer van gegevens uit de loonaangifteketen en vraagt geen gegevens meer uit bij werkgevers. Bij PH&C leidde dit tot een flinke besparing op de uitvoeringskosten. Gegevensdiensten heeft zich hierin als belangrijke partner bewezen.

Goede samenwerking

PH&C heeft ervoor gekozen de gegevens die het nodig heeft voor de registratie van de werkgevers en de administratie van de pensioendeelnemers af te nemen bij UWV. Dit helpt PH&C ook om zijn handhavende taak uit te voeren. Samen met Gegevensdiensten heeft het pensioenfonds een set gegevens samengesteld om nieuwe deelnemers te traceren, een juiste premie te berekenen, het bijboeken van pensioenopbouw tijdig te realiseren en toekenningen uit te voeren.

De keuze voor Gegevensdiensten

Voor PH&C was een belangrijk argument dat de administratieve last bij de werkgever kon worden verminderd. De gegevens krijgen van maar 1 leverancier, maakt het verzamelen eenvoudiger en dus goedkoper. Dat is waar het voor PH&C om gaat: goede en snelle bediening aan zowel werkgevers als deelnemers, zonder hen met extra administratieve lasten op te zadelen.

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten