Storingen

Een storing komt soms voor in ons systeem of in uw eigen systeem. Het is vervelend als u hierdoor geen meldingen kunt doen. Het is belangrijk dat het systeem zo snel mogelijk weer werkt. U leest hier wat u moet doen bij een storing.

  • Is er een storing in uw systeem? Bel dan snel met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Service & contact. Vertel ons wanneer de storing is ontstaan
  • Ontvangen wij een melding te laat door de storing? Dan krijgt u geen boete in de eerste 48 uur van de storing.
  • Duurt de storing langer dan 48 uur? Dan doet u de meldingen via de Verzuimmelder.
  • Ontdekt u de storing pas na meer dan 48 uur? Geef dit dan direct door via UWV Telefoon Werkgevers. En doe de melding via de Verzuimmelder.
  • Doe de meldingen op diezelfde dag of de dag erna, dan krijgt u geen boete. Doet u de melding later? Dan krijgt u wel een boete.
  • Laat het ons weten als uw systeem weer werkt via UWV Telefoon Werkgevers.