Geen declaratie ontvangen of niet eens met de declaratie

U ontvangt de declaratie ‘Verhaal uitkeringskosten WW’ altijd rond de achttiende van de maand. Heeft u geen declaratie ontvangen? Stuur ons dan een bericht via het werkgeversportaal. Vermeld uw debiteurennummer en geef aan van welke maand u de declaratie wilt ontvangen.

U kunt ook bellen met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Klantenservice Werkgevers. UWV Telefoon Werkgevers is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

Ik heb een vraag over een declaratie

Heeft u een vraag over een declaratie van een WW-uitkering? Stuur ons dan een bericht via het werkgeversportaal. U kunt ook een brief sturen naar:

UWV
Servicedesk Eigenrisicodrager WW
Postbus 11154
9700 CJ Groningen

Bent u het niet eens met de declaratie?

Als eigenrisicodrager kunt u bezwaar maken tegen een beslissing van UWV. De gegevens die wij nodig hebben staan in de brief die u bij de declaratie heeft ontvangen. U kunt ook eerst contact met ons opnemen via het werkgeversportaal. Mogelijk kunnen we het probleem samen oplossen, zodat u geen bezwaarprocedure hoeft te starten.

Geen toegang tot het werkgeversportaal van UWV?

Wilt of kunt u niet gebruikmaken van het werkgeversportaal? Stuur dan een e-mail naar erdww@uwv.nl. Zet nog geen persoonlijke informatie in uw bericht, maar mail ons met het verzoek om contact met u op te nemen. Wij mailen u dan terug met een bericht dat beveiligd is met Zivver. Als u hierop reageert, dan is uw antwoord ook beveiligd. Lees meer over Beveiligd mailen met UWV via Zivver. Lees meer over Beveiligd mailen met UWV via Zivver.