Jouw rol
We krijgen miljoenen klantvragen te beantwoorden. Je zorgt ervoor dat klanten die contact opnemen met UWV een duidelijk antwoord krijgen en een waardevolle en persoonlijke dienstverlening ervaren. Dat vereist inlevingsvermogen omdat je steeds vanuit de klant naar onze dienstverlening kijkt.
Wij vertalen ingewikkelde sociale verzekeringswetten in begrijpelijke taal. Je kent de communicatiebehoefte van de klant. En je weet op welk moment in het klantproces en met welke middelen er gecommuniceerd wordt. Jij bouwt aan je netwerk in de organisatie en in dat netwerk vind je de juiste mensen om verbeteringen te realiseren. Op jouw beurt ondersteun je collega’s met informatie over werkprocessen, wet- en regelgeving en klantcommunicatie. Je hebt dan ook een brede blik, bent communicatief, tactisch, en creatief. Je denkt in oplossingen. Zo help je onze dienstverlening te verbeteren. Dit is zinhoud in de praktijk: zinvol werk met impact op de samenleving, waarbij je je inhoudelijk kunt ontwikkelen.

Jouw perspectief
Om uitstekende dienstverlening te kunnen bieden word je vakkundig opgeleid door een professioneel intern opleidingsprogramma en een coach on the job. Wij streven naar een hogere kwaliteit en klanttevredenheid. Dat kan alleen met gemotiveerde en goed opgeleide medewerkers die zichzelf blijven ontwikkelen in kennis, kunde en professionaliteit.