Alle informatie voor uw aanmelding als leverancier van IPS-trajecten vindt u op TenderNed (tenderned.nl). Op TenderNed doorloopt u de volgende stappen:

  1. Lees het document ‘Welkomtekst en indieninstructie IPS’.
  2. In het document ‘Inkoopkader IPS’ leest u onze voorwaarden voor aanmelding. Wij kopen alleen IPS-trajecten in bij leveranciers die voldoen aan deze voorwaarden.
  3. Als uw bedrijf voldoet aan alle voorwaarden, kunt u zich aanmelden. In het document ‘Welkomtekst en indieninstructie’ staat hoe u een aanvraag bij ons indient.
  • Wij controleren eerst of uw aanvraag compleet is en of u voldoet aan de eisen.
  • U hoort binnen 6 weken of we een raamovereenkomst met u sluiten.
  • Na ondertekening van de raamovereenkomst kunnen wij IPS-trajecten bij u inkopen. Een raamovereenkomst betekent niet dat u automatisch opdrachten van ons krijgt.

U kunt zelf een cliënt aanmelden. Hiervoor gebruikt u het formulier ‘Aanmelden deelnemer voor IPS-traject’. IPS kan worden ingezet voor 2 doelgroepen:

  • mensen met ernstige psychische aandoeningen (EPA)
  • mensen met mildere psychische aandoeningen, ook wel ‘common mental disorders’ (CMD) genoemd. Hiervoor is tijdelijk budget beschikbaar.

Als u een IPS-traject uitvoert, verwachten wij het volgende van u:

  • U biedt een IPS-traject dat bestaat uit een combinatie van zorg, re-integratie en jobcoaching. Het traject is geïntegreerd met de behandeling van uw cliënt.
  • U start de zoektocht naar een betaalde baan snel. Daarbij staan de wensen van uw cliënt centraal.
  • U biedt langdurige ondersteuning aan uw cliënt op de werkplek.
  • U houdt zich aan gemaakte afspraken.
  • U geeft wijzigingen in uw bedrijfssituatie vooraf aan ons door. Wij beoordelen dan of deze veranderingen gevolgen hebben voor uw overeenkomst(en).
  • U gebruikt het Leveranciersportaal. Bijvoorbeeld om met ons te communiceren of documenten te delen.
  • U stuurt een rapportage naar ons op afgesproken momenten.
  • U stuurt een factuur op de afgesproken momenten.