Als u nog geen gebruikersaccount heeft, krijgt u van ons een aanmeldformulier. Daarop geeft u aan wie binnen uw bedrijf toegang krijgt tot het leveranciersportaal. Uw accounthouder maakt daarna een afspraak met u om het gebruikersaccount te activeren. U heeft maar 1 account nodig. Ook als u meer dan 1 overeenkomst met ons heeft.

U gebruikt het leveranciersportaal om met ons te communiceren. In het leveranciersportaal vindt u de volgende gegevens:

  • alle overeenkomsten die u met UWV heeft, inclusief de duur en einddatum
  • alle ordergegevens per overeenkomst. Voor iedere opdracht ziet u de status, het resultaat en de doorlooptijd. Ook ziet u of de opdracht wel of niet binnen de gestelde doorlooptijd is afgerond.
  • gespreksverslagen
  • uw correspondentie met ons
  • uw resultaten
  • acties en verbetertaken die u met uw accounthouder heeft afgesproken
  • vergaderagenda

U kunt een aantal dingen zelf regelen in het portaal:

  • U kunt bekijken hoe leveranciers in Nederland gemiddeld presteren (benchmark). Daarmee krijgt u inzicht in uw eigen prestaties en in die van andere leveranciers.
  • U kunt online contact opnemen en overleggen met uw accounthouder van UWV.
  • U kunt makkelijk en snel documenten en verslagen delen met uw accounthouder.

Uw accounthouder is het eerste aanspreekpunt bij vragen over het leveranciersportaal. Stel uw vraag via leveranciersportaal@uwv.nl als u er niet uitkomt met uw accounthouder.