Wat als ik gegevens ontvang die niet voor mij bestemd zijn?

Het kan gebeuren dat u persoonsgegevens ontvangt die niet voor u bestemd zijn. Er is dan misschien sprake van een datalek. Wat wij van u vragen als u persoonsgegevens ontvangt die niet voor u bestemd zijn, leest u hieronder.

Ik heb een brief ontvangen die niet voor mij bestemd is

Stuur een brief die niet voor u is bestemd, zo snel mogelijk ongeopend terug naar het retouradres dat op de envelop staat.

Let op: heeft u de envelop al geopend? Plak deze dan dicht en stuur hem naar:
UWV
Antwoordnummer 1507
1110 VC Duivendrecht

Als u een brief naar ons stuurt, heeft u geen postzegel nodig.

Ik heb digitale post ontvangen die niet voor mij bestemd is

Heeft u een digitaal bericht ontvangen dat niet voor u is bestemd? Bijvoorbeeld via de Berichtenbox, de Werkmap of een e-mail? Bel hierover dan zo snel mogelijk met UWV Telefoon Werknemers. Het telefoonnummer vindt u op Service & contact. Houd uw burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Wij kunnen u dan beter helpen.

Ik heb als werkgever persoonsgegevens ontvangen die niet voor mij bestemd zijn

Als u als werkgever persoonsgegevens heeft ontvangen die niet voor u zijn bestemd, geef dit dan zo snel mogelijk door via UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Klantenservice Werkgevers. Houd uw loonheffingennummer bij de hand. Wij kunnen u dan beter helpen.

Service & contact

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Wij helpen u graag!

Service & contact

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten