U kunt zich alleen laten registreren als crediteur als u aan 2 voorwaarden voldoet:

  1. U heeft een uniek inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel (KVK-nummer).
  2. U heeft een uniek rekeningnummer.

Dit betekent dat een leverancier niet meer dan 1 crediteur kan opgeven per KVK-nummer en rekeningnummer.

Voor het doorgeven van uw bedrijfsgegevens, doorloopt u 3 stappen.

Stap 1: u stuurt een e-mail

U stuurt een e-mail naar inkoopvoorzieningen@uwv.nl. Zorg dat u deze gegevens in uw e-mail zet:

  • de vraag om het formulier ‘Aanmelden gegevens leverancier’ te ontvangen
  • de reden waarom u zich bij ons aanmeldt
  • uw mobiele telefoonnummer

Stap 2: u krijgt een beveiligde e-mail terug

U krijgt een e-mail terug via Zivver. Deze e-mail opent u met een beveiligingscode. U ontvangt de code op het door u opgegeven mobiele telefoonnummer.

Stap 3: u beantwoordt onze beveiligde e-mail

U vult eerst het formulier in dat bij onze e-mail zit. Daarna stuurt u het formulier met de gevraagde documenten in 1 keer op door onze beveiligde e-mail te beantwoorden.

Wij verwerken uw bedrijfsgegevens in ons systeem. U ontvangt van ons een bericht zodra dit is gebeurd. Als uw gegevens bij ons bekend zijn, kunt u een factuur sturen voor de voorziening die u heeft geleverd.