Misschien vindt u onze beslissing onduidelijk of heeft u er nog andere vragen over. U begrijpt bijvoorbeeld niet hoe wij de hoogte van uw WW hebben berekend. Of hoe wij een WIA-beslissing hebben gemaakt. Neem dan contact met ons op via de website. Of kijk in de brief met de beslissing hoe u contact met ons opneemt.

Als u na onze uitleg nog steeds ontevreden bent, dan denken wij graag mee over een oplossing. Dit zijn voorbeelden van situaties en mogelijke oplossingen:

  • U vindt dat wij u of uw zaak niet goed hebben behandeld. Dan kunt u een klacht indienen.
  • U denkt dat 1 van onze medewerkers iets oneerlijks heeft gedaan. Zoals vertrouwelijke informatie delen. Dan kunt u een melding integriteit doen.
  • U bent het niet eens met een beslissing die wij hebben gemaakt. Bijvoorbeeld dat u geen Wajong krijgt, of een andere uitkering. Dan kunt u bezwaar maken.
  • U bent het niet eens met een beslissing. Deze lijkt veel op een eerdere beslissing waartegen u in beroep bent gegaan. Dan kunt u nu misschien meteen in beroep gaan
  • U heeft veel problemen met UWV. U heeft weinig vertrouwen in een goede uitkomst. Dan kan mediation helpen. 

Mogelijkheden bespreken 

Ook als u al weet wat uw volgende stap is, bespreken wij graag de mogelijkheden met u. Wij denken bijvoorbeeld mee over de stappen die u moet zetten. Ook kunnen we van tevoren bekijken of bezwaar maken in uw situatie zinvol is.