Ik kan geen eHerkenning aanvragen

eHerkenning aanvragen kan alleen als u staat ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KVK) of als u een uitgeschreven KVK-nummer heeft. Buitenlandse bedrijven zonder vestiging in Nederland en sommige andere organisaties in Nederland hebben geen KVK-nummer. Zij kunnen eHerkenning niet gebruiken. Het is ook mogelijk om namens een kerk eHerkenning aan te vragen. Voor andere organisaties wordt nog gewerkt aan een oplossing.

Is het voor u niet mogelijk om eHerkenning aan te vragen? Dan kunt u uw zaken bij ons regelen via de post. Bel hiervoor met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Service & contact. Op Overzicht formulieren werkgevers vindt u de formulieren die u kunt gebruiken om uw zaken te regelen. Bij ieder formulier leggen wij u uit hoe u dit invult en of u hiervoor moet inloggen met eHerkenning.

Post op papier

Voor lopende zaken in het werkgeversportaal is het mogelijk om post op papier te ontvangen. Bel hiervoor met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Service & contact.

Inschrijving Handelsregister KVK

Bent u nog niet ingeschreven? Op de website van de KVK leest u hoe u dit doet.

Aanvragen eHerkenning met een (binnenkort) uitgeschreven KVK-nummer

Wilt u inloggen op het werkgeversportaal voor het afhandelen van zaken van uw oude bedrijf? Dan vraagt u eHerkenning op een andere manier aan. Bel hiervoor met de helpdesk van de leverancier van eHerkenning.

Niet-actief loonheffingennummer

Van niet-actieve loonheffingennummers door bedrijfsovername of fusie kunnen wij de openstaande meldingen misschien overzetten op het nieuwe loonheffingennummer. Bel hiervoor met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Service & contact.