Ik kan geen eHerkenning aanvragen

eHerkenning aanvragen kan alleen als u staat ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KVK) of met een uitgeschreven KVK-nummer. Buitenlandse bedrijven zonder vestiging in Nederland en sommige andere organisaties in Nederland hebben geen KVK-nummer. Zij kunnen eHerkenning niet gebruiken. Het is ook mogelijk om namens een kerk eHerkenning aan te vragen. Voor andere organisaties wordt nog gewerkt aan een oplossing.

Op papier zaken regelen

Kunt u geen eHerkenning aanvragen? Dan kunt u uw zaken bij ons regelen via de post, tot eHerkenning wel voor u beschikbaar is. Ga naar Overzicht formulieren werkgevers voor formulieren die u kunt downloaden, printen en opsturen. Voor lopende zaken in het werkgeversportaal is het mogelijk om post op papier te ontvangen. Bel hiervoor met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Klantenservice Werkgevers.

Inschrijving Handelsregister KVK

Bent u nog niet ingeschreven? Op de website van de KVK leest u hoe u dit doet.

Aanvragen eHerkenning met een (binnenkort) uitgeschreven KVK-nummer

Wilt u inloggen op het werkgeversportaal voor het afhandelen van zaken van uw oude bedrijf? Dan vraagt u eHerkenning op een andere manier aan. Bel hiervoor met de helpdesk van de leverancier van eHerkenning.

Niet-actief loonheffingennummer

Van niet-actieve loonheffingennummers door bedrijfsovername of fusie kunnen wij de openstaande meldingen misschien overzetten op het nieuwe loonheffingennummer. Bel hiervoor met UWV Telefoon Werkgevers. U vindt het telefoonnummer op Klantenservice Werkgevers.