Aanvragen tegemoetkoming NOW vierde aanvraagperiode

Met het formulier ‘Aanvragen tegemoetkoming NOW vierde aanvraagperiode’ doet u een aanvraag voor een tegemoetkoming NOW voor de vierde aanvraagperiode (januari, februari en maart 2021). U kunt uw aanvraag indienen van maandag 15 februari tot en met zondag 14 maart 2021.

Wat heeft u nodig?

Voor uw aanvraag heeft u de volgende gegevens nodig:

  • Het loonheffingennummer waarvoor u een aanvraag doet.
  • De 3 maanden waarover u minstens 20% omzetverlies verwacht.
  • Het verwachte percentage omzetverlies in die periode.
  • Het bankrekeningnummer dat de Belastingdienst gebruikt om te veel betaalde loonheffingen aan u terug te betalen.

U heeft ook nodig:

  • een printer
  • een scanner (of een telefoon met scanfunctie)

Wat moet u doen?

  1. Vul het formulier in.
  2. Controleer of u alle gegevens juist heeft ingevuld.
  3. Download het ingevulde formulier en druk het af.
  4. Onderteken het formulier.
  5. Maak een scan van het ondertekende formulier.
  6. Sla de scan op als pdf-, jpeg-, jpg- of png-bestand. Het bestand mag maximaal 4MB groot zijn.
  7. Upload een kopie van uw bankafschrift (van het rekeningnummer waarop de Belastingdienst te veel betaalde loonheffing terugbetaalt).
  8. Upload het gescande formulier.
  9. Druk op ‘Verstuur formulier’ om alles te versturen.

Na uw aanvraag

Nadat u de aanvraag heeft gedaan, ziet u op uw scherm de melding ‘Aanvraag ontvangen’. Binnen een uur ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw aanvraag. Het kan zijn dat dit bericht in uw spam-map terecht komt. Na ontvangst van het formulier beoordelen wij of u recht heeft op een tegemoetkoming NOW.

Aanvragen tegemoetkoming NOW vierde aanvraagperiode

Service & contact

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Wij helpen u graag!

Service & contact

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten