Aanvragen definitieve berekening NOW tweede aanvraagperiode

Met dit formulier vraagt u een definitieve berekening aan van de tegemoetkoming NOW voor de tweede aanvraagperiode (juni, juli, augustus en september 2020).

Aanvragen met eHerkenning

U logt in met eHerkenning om uw aanvraag voor de definitieve berekening te doen. Wij hebben dan vooraf al een aantal gegevens ingevuld, zoals uw bedrijfsgegevens. Ook kunt u tussentijds stoppen met het formulier en later verder gaan waar u gebleven was. Voor deze aanvraag met eHerkenning, heeft u eHerkenning nodig op betrouwbaarheidsniveau EH3 of hoger.

Aanvragen definitieve berekening NOW met eHerkenning

Aanvragen zonder eHerkenning

Kunt u nog niet inloggen met eHerkenning? Dan kunt u een aanvraag doen zonder eHerkenning.

Aanvragen definitieve berekening NOW zonder eHerkenning

Als u nog wacht op een accountants- of derdenverklaring

Kunt u nog geen definitieve berekening aanvragen omdat u wacht op een accountants- of derdenverklaring? Vraag dan extra tijd aan.

Per loonheffingennummer een aparte aanvraag

Heeft u op meer loonheffingennummers een tegemoetkoming NOW ontvangen? Dan vraagt u ook per loonheffingennummer een definitieve berekening aan.

Wat heeft u nodig?

Bij het invullen van het formulier heeft u het volgende nodig:

  • Uw bedrijfsgegevens: naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, KVK-nummer, gegevens contactpersoon.
  • Het loonheffingennummer waarvoor u een tegemoetkoming heeft ontvangen. Ook met een loonheffingennummer dat niet meer actief is, maar waarvoor u wel een voorschot heeft ontvangen, moet u een aanvraag doen.
  • De netto-omzet in de referentieperiode.
  • De netto-omzet in de periode waarover u NOW heeft aangevraagd.
  • Het werkelijke percentage omzetverlies.
  • De hoogte van het bedrag dat u als voorschot heeft ontvangen.
  • Uw rekeningnummer en een kopie van uw bankafschrift.
  • In bepaalde gevallen: een accountantsverklaring of derdenverklaring.

U heeft ook nodig:

  • Een printer
  • Een scanner of telefoon waarmee u kunt scannen

Handige hulpmiddelen:

Wat moet u doen?

  1. Vul het formulier in.
  2. Controleer of u alle gegevens juist heeft ingevuld.
  3. Download het ingevulde formulier en druk het af.
  4. Onderteken het formulier.
  5. Maak een scan van het ondertekende formulier.
  6. Upload een kopie van uw bankafschrift.
  7. Upload het ondertekende formulier.
  8. Upload een accountantsverklaring of derdenverklaring (als wij daar om vragen).

Service & contact

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Wij helpen u graag!

Service & contact

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten