Het werkgeversportaal wordt bij mij niet goed weergegeven.

Ik krijg foutmeldingen als ik ben ingelogd op het werkgeversportaal. Wat moet ik doen? Probeer eerst de pagina van het werkgeversportaal in uw internetbrowser te vernieuwen door tegelijkertijd op Ctrl en F5 te drukken. 

Als dit niet werkt, dan kunt u uw cookies en andere onderdelen van uw tijdelijke browsergeheugen opschonen/verwijderen. 

Internet Explorer: 

  1. Ga naar ‘Extra’ in het menu, kies ‘internetopties’ en dan 'Verwijderen tijdelijke internetbestanden en websitebestanden’. 
  2. Sluit daarna uw browser af en start deze opnieuw op. 

Google Chrome: 

  1. Klik op het menu met de 3 puntjes, rechtsboven naast de adresbalk. 
  2. Ga naar Geschiedenis > Geschiedenis > Browsegegevens wissen. 
  3. Vink 'Cookies en andere site- en plug-ingegevens' aan. U kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Wilt u alle cookies verwijderen, kies dan bovenaan voor 'Het eerste gebruik'. 

Cookies verwijderen in Chrome kan ook met de sneltoetscombinatie Ctrl + Shift + Delete. Of Command (cmd) + Shift + Delete voor Apple.

Meer informatie 

Cookies op uwv.nl