Nieuwe inlogmethode werkgeversportaal: eHerkenning

geplaatst op 08 november 2018

Binnenkort logt u in op het werkgeversportaal met een nieuwe inlogmethode: eHerkenning. Op dit moment werken we hard aan een veilige en stabiele verbinding om veilig met gegevens van u en uw werknemers om te gaan.

Waarom eHerkenning?

Met eHerkenning regelt u veilig en online zaken met de overheid. Het is vergelijkbaar met DigiD, maar dan voor bedrijven. U kunt zo veilig gegevens uitwisselen met organisaties als de Belastingdienst, Kamer van Koophandel en UWV. U heeft met eHerkenning nog maar 1 wachtwoord nodig om in te loggen bij overheidsinstanties. Het is belangrijk dat u op tijd eHerkenning aanvraagt. 

Hoe vraagt u eHerkenning aan?

U vraagt eHerkenning aan bij een door de overheid erkende leverancier, ook wel ‘middelenleverancier’ genoemd. U vindt deze erkende leveranciers via eherkenning.nl. Daar kunt u de kosten en aangeboden diensten van leveranciers met elkaar vergelijken en zelf een keuze maken.

Ga naar meer informatie over eHerkenning

Service & contact

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Wij helpen u graag!

Service & contact

Blijf op de hoogte

Meld u nu aan voor de maandelijkse Nieuwsbrief Werkgevers.

Aanmelden nieuwsbrief

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten