Chat alleen voor doven en slechthorenden

De chat voor doven en slechthorenden mag u alleen gebruiken als u doof of slechthorend bent. Als u niet doof of slechthorend bent, kijk dan op Contact met UWV hoe u ons kunt bereiken.

Algemene vragen

Als u doof of slechthorend bent, kunt u algemene vragen direct aan een van onze medewerkers stellen. U krijgt meteen een antwoord. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur.

Vragen over uw persoonlijke situatie

Voor vragen waarvoor wij uw persoonlijke gegevens nodig hebben logt u eerst in op Mijn UWV. Klik daarna op het chat-icoon, rechts onderaan het scherm. Hiermee start u een chatsessie. Dit kan op werkdagen van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Let op: De chat in Mijn UWV is ook voor mensen die niet doof of slechthorend zijn. Soms moet u dan even wachten voordat er een medewerker beschikbaar is.

Tip: Geef in een gestarte chatsessie op Mijn UWV meteen bij de medewerker aan dat u doof of slechthorend bent. Wij kunnen u dan sneller helpen.

Als wij meer tijd nodig hebben om uw vraag te beantwoorden, sturen wij het antwoord binnen 2 werkdagen per e-mail.

Voorwaarden chat

UWV streeft ernaar de informatie tijdens de chatsessie zo compleet, toegankelijk en actueel mogelijk te laten zijn. Toch kan het voorkomen dat de inhoud onvolledig of onjuist is. Aan de inhoud van de chatsessie kunt u dan ook geen rechten ontlenen. UWV is niet aansprakelijk voor de gevolgen van het gebruik van deze informatie. De chatsessie kan worden gebruikt voor analyse, opleidingsdoeleinden en voor het verbeteren van onze dienstverlening.

Als u begint met de chatsessie, gaat u akkoord met deze voorwaarden.

Service & contact

Heeft u hulp nodig?

Wij helpen u graag!

Service & contact

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten