Bedrijfsonderdelen

Klant en Service

De divisie Klant en Service is verantwoordelijk voor alle communicatie met onze klanten, via internet, telefoon, brieven, brochures en formulieren. We zorgen snel voor een antwoord of oplossing. Online waar het kan, persoonlijk waar het nodig is. Ons Klantencontactcentrum verwerkt ieder jaar miljoenen vragen van klanten, werkgevers en zakelijke relaties. Wij staan voor persoonlijke en waardevolle online dienstverlening en persoonlijk contact.

Verbeteren vanuit klantperspectief

Het continu verbeteren van de dienstverlening is een tweede belangrijke taak van Klant en Service. We ontvangen signalen en suggesties van klanten via onder andere ons Klantencontactcentrum en onze cliƫntenraden. We kijken wat we kunnen leren van klachten. De inzichten die dit oplevert, gebruiken we voor verbeteringen in de dienstverlening. Dat gaat vaak samen met verhoging van de efficiency. Zo zorgen we er voor dat we de publieke middelen niet alleen effectief, maar ook zo zuinig mogelijk inzetten.