In mijn teksten zoek ik de balans tussen creativiteit en zakelijkheid
‘Dat verhaal kan een interview zijn met onze directeur over zijn visie. Maar ook een verslag over een samenwerking met werkgevers in de fietsbranche. Van elk onderwerp leer ik weer iets over UWV en word ik beter in mijn werk.
Uiteraard is het belangrijk dat een verhaal lekker leest en tekstueel klopt. Tegelijkertijd moet ik ook rekening houden met de wensen van mijn opdrachtgevers. In mijn teksten zoek ik dus altijd de balans tussen creativiteit en zakelijkheid.’
‘Met mijn werk draag ik bij aan de interne communicatie in onze divisie. Daar werken 6.000 mensen, dus verhalen en kennis genoeg!
Er is één ding dat al die collega’s verbindt: de overtuiging dat hun werk van belang is voor de maatschappij. Ze komen elke dag hun bed uit om andere mensen vooruit te helpen.
Het is superleuk om je daarin te verdiepen. En om daar mijn steentje aan bij te dragen met inspirerende verhalen en praktische informatie waarmee die collega’s hun werk nog beter kunnen doen. Zo heb ik een heel andere functie dan de meesten, maar ben ik er – indirect – toch ook voor de cliënt!’