Bij de WAO-aanvraag horen de volgende documenten:
Degene die de WAO-uitkering aanvraagt stuurt altijd zelf de medische informatie naar ons op. Dit kan door de documenten te uploaden bij de aanvraag.
Soms vragen wij om extra informatie mee te sturen met de WAO-aanvraag. Dit kan via de post worden verstuurd naar:
UWV
Postbus 245
1000 AE AMSTERDAM
Medische gegevens moeten altijd worden gestopt in een (aparte) gesloten envelop. Zet op de envelop ‘medisch geheim’.
Het re-integratieverslag bestaat uit de volgende documenten:
Er zijn 2 mogelijkheden:
De werkgever en de aanvrager spreken samen af wie de documenten van het re-integratieverslag naar UWV stuurt. De werkgever geeft altijd kopieën van het re-integratieverslag aan de aanvrager.
Als de werkgever documenten opstuurt, dan kan dit op 2 manieren.
Bij het online opsturen via het werkgeversportaal is het volgende belangrijk:
Als de werkgever documenten via de post stuurt, moet op elk document de datum van ondertekening en het burgerservicenummer van de aanvrager staan.
Het postadres voor WAO is:
UWV
Postbus 245
1000 AE AMSTERDAM