Direct naar inhoud

Instellingen

    Waarschuwing:

    U heeft nog geen toestemming gegeven voor het plaatsen van cookies. Toestemming geven.

    UWV Kwartaalverkenning 2009-I

    UWV Kwartaalverkenning (UKV) 2009-I gaat in op de invloed van houding en gedrag op werkhervatting en klanttevredenheid en de gevolgen van de economische crisis. Daarnaast komt vooral nieuw vergaarde kennis op het gebied van arbeidsongeschiktheid en klantgerichtheid ter sprake.

    De inzichten zijn gebaseerd op onder andere een pilotonderzoek in de regio Noord West naar voorspellers van (snelle) werkhervatting, een kwantitatieve toetsing bij WIA-klanten van het in UKV 2008-III en UKV 2008-IV beschreven klantgerichtheidmodel, een monitor van de eerste jaren van de WIA, studies naar aanleiding van de evaluatie van de herbeoordelingsoperatie, studies over de WGA samenstelling, studies over de vergelijking van (al dan niet na negen maanden werkende) zieke reguliere werknemers en vangnetters en analyses van de uitvoeringsgegevens mede in het licht van de economische crisis.

    Alle artikelen uit deze kwartaalverkenning zijn ook afzonderlijk vindbaar.

    Mogen wij u kort nog wat vragen over uw chatgesprek?