Problemen met uploaden deelnemersbestanden

geplaatst op 16 februari 2017

Bij een aantal afnemers zijn er problemen als zij deelnemersbestanden uploaden via Mijn Gegevensdiensten. UWV werkt aan een oplossing.

Foutmelding na uploaden

De problemen met het uploaden van deelnemersbestanden bestaan al enige tijd. De afnemer krijgt een foutmelding, namelijk dat het bestand niet verwerkt kon worden, terwijl dit wel het geval is. Ook krijgt de afnemer geen verwerkingsverslag.

Onderzoek naar de oorzaak

UWV onderzoekt dit probleem. De onderliggende webservice functioneert goed. Nu wordt gekeken of de oorzaak zit in het transport van het verwerkingsverslag van de webservice naar het portaal. 

Afspraken over tijdelijke oplossing

Op dit moment zijn wij met alle betrokken partijen de oorzaak aan het onderzoeken en testen. Zodra de oorzaak en oplossing bekend zijn, nemen we direct contact op met de afnemers die problemen hebben. Inmiddels zijn met deze afnemers al wel afspraken gemaakt voor een alternatieve werkwijze als tijdelijke oplossing. Wij houden u via e-mail op de hoogte van de ontwikkelingen.

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten