Release wijzigingen Mijn Gegevensdiensten

geplaatst op 21 juni 2016

De volgende wijzigingen zijn doorgevoerd in Mijn Gegevensdiensten

1. Automatische melding bij nieuwe gegevens

Vanaf april ontvangt u een melding via Mijn Gegevensdiensten als er nieuwe gegevens klaarstaan. U hoeft zich niet aan te melden voor deze dienst: u ontvangt de melding automatisch per e-mail. Door de automatische melding bent u als afnemer altijd op de hoogte als wij de nieuwe gegevens over werk en inkomen versturen.

Wij sturen de meldingen naar alle personen die bij een afnemer of bij een intermediair staan geregistreerd als gebruiker van een bepaald product. U hoeft dus vanaf april niet meer zelf bij te houden wanneer wij nieuwe gegevens sturen.

Werkt u bij een intermediair voor meerdere opdrachtgevers? Dan kunt u meerdere meldingen per opdrachtgever tegelijk ontvangen. De meldingen worden per afnemer en per product verzonden. Zie het voorbeeld in de bijlage.

Wat staat er in de e-mail?

Elke melding bevat de naam van de afnemer of de opdrachtgever. Ook het afnemernummer, de naam van het product en het contractnummer staan hierin vermeld.

Heeft u vragen?

Stuur deze dan per e-mail naar gegevensdiensten@uwv.nl. Telefonisch kunt u ons op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur bereiken via UWV Telefoon: (020) 687 24 00. Als u belt, houd dan uw relatienummer bij de hand. Wij kunnen u dan beter van dienst zijn.

2. Ook is sinds kort de naam van het verwerkte bestand zichtbaar in de rubriek verwerkingsverslagen.

Zie ook het voorbeeld hieronder. Zo kunt u precies zien welk bestand verwerkt is. De verwerkingsverslagen vindt u bij de Aanleverhistorie deelnemersbestanden.

""

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten