Uitslag onderzoek naar klanttevredenheid 2015 bekend

geplaatst op 01 december 2015

In oktober voerde marktonderzoeksbureau Ipsos een klanttevredenheidsonderzoek uit onder de afnemers van Gegevensdiensten. Voor de dienstverlening in het algemeen scoort Gegevensdiensten een 6,6.

De cijfers komen voor een groot gedeelte overeen met de resultaten van vorig jaar. Wel zijn er verschillen te zien bij een aantal stellingen. Zo zijn bijvoorbeeld minder afnemers dit jaar tevreden over de tussentijdse informatievoorziening bij lopende zaken. En meer afnemers dan vorig jaar zijn tevreden over de snelheid waarmee Gegevensdiensten foutieve gegevens bij een gegevenslevering herstelt.

Op het gebied van proactieve communicatie naar de afnemers en inzicht in hun behoeften, is nog winst te behalen. De correcte benadering door de medewerkers en de systematische manier van gegevenslevering zijn punten om te behouden.

De komende tijd gaan we de resultaten verder analyseren en hier verbeterplannen op afstemmen. In het eerste kwartaal van 2016 verwachten we de eerste acties te benoemen en aan deze acties een planning te koppelen.

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten