Waarmerk Drempelvrij voor Werkbladmagazine.nl

geplaatst op 30 januari 2013

Werkblad magazine van UWV, de digitale hulp bij het zoeken en vinden van werk, heeft het Waarmerk Drempelvrij gekregen. Uit onderzoek van Stichting Accessibility is gebleken dat www.werkbladmagazine.nl aan alle webrichtlijnen voldoet waardoor het een toegankelijke website genoemd mag worden.

Uit het onderzoek naar de webrichtlijnen kwam naar voren dat de website voldoet aan alle 93 ijkpunten op het gebied van toegankelijkheid van het Waarmerk drempelvrij. Daarmee mag het logo van het Waarmerk drempelvrij.nl weergegeven worden op de website van werkbladmagazine.nl

Waarmerk Drempelvrij

Het Waarmerk Drempelvrij is een waarmerk van de onafhankelijk stichting Accessibility waaruit blijkt dat een website toegankelijk is voor mensen met een beperking. Verschillende beperkingen hebben invloed op het gebruik van internet: denk aan blind, slechtziend, kleurenblind, doof, slechthorend, motorische of verstandelijke beperking.

Andere nieuws- en persberichten