UWV Webcare wint publieksprijs Accenture Innovation Award

geplaatst op 09 november 2012

UWV Webcare heeft de publieksprijs gewonnen van de Accenture Innovation Award in de categorie Health & Public Services. Het project kreeg de meeste stemmen van UWV’ers en klanten via Twitter, Facebook en Linkedin. Eerder dit jaar won UWV Webcare al de tweede prijs in de Rijksbrede benchmark prijs.


De prijs, de Blauwe Tulp, werd uitgereikt aan teamleider Jasper Brouwer en projectleider Jeroen Bakker, in aanwezigheid van José Lazeroms, lid van de Raad van Bestuur van UWV. Zij maakte ook deel uit van de vakjury van de Accenture Innovation Award. Jeroen Bakker over het winnen van de award: ‘Hebbes!! De Innovation Award publieksprijs! Dank iedereen voor jullie stem en steun!’

Webcare bij UWV

UWV Webcare werd bij de nominatie als volgt omschreven: ‘UWV omarmt social media. Het Webcare-team is volledig gericht op communicatie via social media. UWV ziet Webcare als de klantenservice van de toekomst. Hooggewaardeerd door klanten, dichtbij de klanten en voor de organisatie een goedkoop en efficiënt kanaal. Het team  geeft informatie, beantwoordt vragen en lost waar mogelijk individuele problemen op via Twitter en fora. UWV deelt de kennis en opgedane inzichten met Webcare zowel in de markt als binnen de overheid.’

Accenture Innovation Award
 

Prijsuitreiking Accenture Innovations Awards. Van links naar rechts: oud-staatssecretaris Jack de Vries, Jasper Brouwer (teamleider UWV Webcare), José Lazeroms (lid RvB van UWV) en Jeroen Bakker (projectleider UWV Webcare).
   

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten