Beschikbaarheid digitale dienstverlening

UWV biedt meer en meer diensten online aan. Dat doen we omdat we daarmee sneller meer mensen kunnen helpen, onze klanten daar steeds vaker om vragen en omdat UWV met minder mensen haar diensten aanbiedt. Door meer diensten online aan te bieden blijven we in staat om in andere situaties maatwerk te leveren. Deze veranderingen brengen andere eisen en verwachtingen met zich mee als het gaat over de kwaliteit en bereikbaarheid van onze online dienstverlening. UWV werkt daarom aan het klantvriendelijker maken en uitbreiden van de online dienstverlening via zowel werk.nl als uwv.nl. Een aantal keer per jaar voeren we daarvoor onderhoud uit op onze websites. We proberen de overlast voor onze klanten tijdens dit onderhoud te minimaliseren. 

Beschikbaarheid digitale dienstverlening

In de rapportage uwv.nl - werk.nl staan de gegevens over het gebruik en bezoek aan uwv.nl en werk.nl van het eerste kwartaal van 2016.

Bekijk de rapportage

Beschikbaarheid werk.nl

Werk.nl was 97,4% van de tijd beschikbaar in het eerste halfjaar van 2016.

Ga naar werk.nl

Laadtijd werk.nl

We streven ernaar dat werk.nl snel op uw scherm verschijnt. Dit mag maximaal 3 seconden duren. In de eerste helft van 2016 was de gemiddelde laadtijd 1 seconde.

Ga naar werk.nl
Terug naar boven

Heeft u gevonden wat u zocht? Ja Nee, terug naar zoekresultaten

sluiten